星期日, 10月 19, 2008

星期二, 1月 01, 2008

新一年
新氣象

閒置很久的blog
也要為它添一些文字

不開心的事
已過去了

好在有知心友理解

人還是要繼續做的
我要加油

星期三, 2月 21, 2007

新年有夠黑

個mon 壞左

人又唔舒服

今晚車仔一定要win 沖喜下!!!~~~

星期一, 1月 15, 2007

mood swing

發洩完一輪

今日番學見番d同學仔又好開心ar!!

情緒化的傢伙!!~~(典型雙魚座)

星期日, 1月 14, 2007

想發洩情緒不開心
但沒有門路

網上日記??
文字始終不比口講好
搞不好表達差又會被人批評

想把心中不快大大聲聲說出來
奈何...
我找不到一個人能明白我

我是經常埋怨???
中學同學已經提過我

但是...把自己的心情說出來就是錯的嗎??是埋怨嗎???
人前人口和顏悅色就是最好的嗎??
把真性情收埋才是最好??
我很混亂

我都想樂天知命
我都想努力讀書

但是本性令到我在很多方面都得不到應有的成就
是我的遺憾

做人很辛苦
成績placement不好
是不是要死掉算??
我會有這樣的諗法嗎??

我不要再打網上日記好了
我不要再說自己的事給人聽好了

星期三, 12月 27, 2006

車仔你做咩?點可以比人和ga??
terry 你快d返黎la!~好掛住你ar!
軍刀杜奧巴入多d 波!!!~~

曼聯好乞人憎ar!!~
c7好乞人憎!!~
費格x好乞人憎!!~

4 分好易追je!!!~~

~~~~~~~~~~~~~~~

非常困擾~多得天地和annie替我分析
不過2人的答案完全不同
哈!!~希望唔會影響到任何人

星期一, 12月 25, 2006

書....未温
tutorial class...未準備....博炒
placement....未準備

咩都唔想做~咩都唔想理
做咩我ge Sem break 咁快完ga?


msn 發生大事!!~嚇死我了....