星期三, 12月 27, 2006

車仔你做咩?點可以比人和ga??
terry 你快d返黎la!~好掛住你ar!
軍刀杜奧巴入多d 波!!!~~

曼聯好乞人憎ar!!~
c7好乞人憎!!~
費格x好乞人憎!!~

4 分好易追je!!!~~

~~~~~~~~~~~~~~~

非常困擾~多得天地和annie替我分析
不過2人的答案完全不同
哈!!~希望唔會影響到任何人

星期一, 12月 25, 2006

書....未温
tutorial class...未準備....博炒
placement....未準備

咩都唔想做~咩都唔想理
做咩我ge Sem break 咁快完ga?


msn 發生大事!!~嚇死我了....

星期四, 12月 21, 2006


wawa!!~好united ar!!!~~大心~
roben 原來得果22歲!!!!
等我仲以為你快退休!!!~~好老ar!!!~

1 st tutor class with a form 3 boy
好緊張ga~希望你明la~
我都想你有進步!!!~~
大家一齊加油!!~

星期三, 12月 06, 2006

反思

身為一個大學生..未來的ot

我覺得自己的思想真的又幼稚又膚淺


今次的present
本來事前準備是ok 的
但到了臨場發揮時
頭2 個組員的速度比demo 時慢了
之後我們迫著要加快速度
結果還是比demo 慢了

我都知道group work 的東西就是這樣
過了就算
可是
我還是想著"可以做得更好的"

煩死人la~
我太不成熟了
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我今次真的要談一談對leon 的感受
leon真係我見過咁多人 裡面其中一個最特別的人
成熟...(年紀大..?!)係我對你ge 第一印象
轉數快..重義氣...唔怕蝕底..運氣差都係佢比我ge 印象
你ge 經歷實在令人同情

能夠認識佢令到我有好多啟發
好對唔住佢~因為大家都因為應付neuro 而忘了他的生日
不過
i promise 考試後大家一定會幫佢補祝生日的!!!~~




我放左手果然好好多

大家做野都主動左好多

太好la!~

星期五, 12月 01, 2006

潛莊行動升級
經常說不做這個不做那個
一人莊不再了

我想休息一下
比我放一放假吧!!~~

2 人的拍拖還未完全接受
在別人心目中可能覺得我很小氣~"上莊拍拖正常不過了"
是的~你有你的拍拖我不理
請不要留下工作給別人做~不要留下爛攤子就好了

但是~你們的行為比我的感覺實在不太好

若站在我的角度看
身為全莊最多野做的人(?!)
你們有沒有正經做野?或是用那些時間培養感情??
或是做野的只有我??你們用那些時間去培養感情??
咁辛苦做野為左d 咩??為左比時間你地拍拖??

總之~我的感覺非常不好...

一個二個都要我擔心~
真的希望你們可以生性一點