車仔你做咩?點可以比人和ga??
terry 你快d返黎la!~好掛住你ar!
軍刀杜奧巴入多d 波!!!~~
曼聯好乞人憎ar!!~
c7好乞人憎!!~
費格x好乞人憎!!~
4 分好易追je!!!~~
~~~~~~~~~~~~~~~
非常困擾~多得天地和annie替我分析
不過2人的答案完全不同
哈!!~希望唔會影響到任何人
星期三, 12月 27, 2006
星期一, 12月 25, 2006
星期四, 12月 21, 2006
星期三, 12月 06, 2006
反思
身為一個大學生..未來的ot
我覺得自己的思想真的又幼稚又膚淺
今次的present
本來事前準備是ok 的
但到了臨場發揮時
頭2 個組員的速度比demo 時慢了
之後我們迫著要加快速度
結果還是比demo 慢了
我都知道group work 的東西就是這樣
過了就算
可是
我還是想著"可以做得更好的"
煩死人la~
我太不成熟了
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我今次真的要談一談對leon 的感受
leon真係我見過咁多人 裡面其中一個最特別的人
成熟...(年紀大..?!)係我對你ge 第一印象
轉數快..重義氣...唔怕蝕底..運氣差都係佢比我ge 印象
你ge 經歷實在令人同情
能夠認識佢令到我有好多啟發
好對唔住佢~因為大家都因為應付neuro 而忘了他的生日
不過
i promise 考試後大家一定會幫佢補祝生日的!!!~~
身為一個大學生..未來的ot
我覺得自己的思想真的又幼稚又膚淺
今次的present
本來事前準備是ok 的
但到了臨場發揮時
頭2 個組員的速度比demo 時慢了
之後我們迫著要加快速度
結果還是比demo 慢了
我都知道group work 的東西就是這樣
過了就算
可是
我還是想著"可以做得更好的"
煩死人la~
我太不成熟了
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我今次真的要談一談對leon 的感受
leon真係我見過咁多人 裡面其中一個最特別的人
成熟...(年紀大..?!)係我對你ge 第一印象
轉數快..重義氣...唔怕蝕底..運氣差都係佢比我ge 印象
你ge 經歷實在令人同情
能夠認識佢令到我有好多啟發
好對唔住佢~因為大家都因為應付neuro 而忘了他的生日
不過
i promise 考試後大家一定會幫佢補祝生日的!!!~~
星期五, 12月 01, 2006
星期日, 11月 26, 2006
星期日, 11月 19, 2006
星期三, 11月 15, 2006
訂閱:
文章 (Atom)








