星期三, 12月 06, 2006

反思

身為一個大學生..未來的ot

我覺得自己的思想真的又幼稚又膚淺


今次的present
本來事前準備是ok 的
但到了臨場發揮時
頭2 個組員的速度比demo 時慢了
之後我們迫著要加快速度
結果還是比demo 慢了

我都知道group work 的東西就是這樣
過了就算
可是
我還是想著"可以做得更好的"

煩死人la~
我太不成熟了
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我今次真的要談一談對leon 的感受
leon真係我見過咁多人 裡面其中一個最特別的人
成熟...(年紀大..?!)係我對你ge 第一印象
轉數快..重義氣...唔怕蝕底..運氣差都係佢比我ge 印象
你ge 經歷實在令人同情

能夠認識佢令到我有好多啟發
好對唔住佢~因為大家都因為應付neuro 而忘了他的生日
不過
i promise 考試後大家一定會幫佢補祝生日的!!!~~

沒有留言: